example_gameplay

Wstęp do wstępu – jak ma wyglądać skończona gra?

Za siedmioma górami, za siedmioma lasami, żyło sobie waleczne Ucho. Ucho dysponowało wieloma zaklęciami i różnymi rodzajami broni. Głównym celem walecznego Ucha były pojedynki z innymi Uszami, w wyniku których zyskiwało ono Doświadczenie oraz nowe Przedmioty, umożliwiające tym efektywniejsze dobijanie przeciwników. Gdzieś w tym całym zamieszaniu jest być może jakaś księżniczka, chwała, i Wyższe Cele, ale bardziej prawdopodobna jest postać Smutnego Developera, który chciałby wycisnąć kasę z użytkowników telefonów z systemem Android i IOS.

Gra wyglądać ma tak jak widać obrazku powyżej. Gracz wciela się w Ucho, które wali w inne Uszy, najlepiej w trybie multiplayer. Ponieważ internet w komórkach słaby, będzie to prawdopodobnie walka turowa. Atak i obrona wykonywane będą poprzez zakreślenie na wyświetlaczu wybranego kształtu, szybkie klikanie w wyświetlacz, machanie telefonem i inne gesty – w zależności od ilości czasu jaki poświęcę na projekt.

Mechanika gry będzie raczej prosta, zabawa ma się sprowadzać do odblokowywania kolejnych zaklęć i zwiększania swojego miejsca w rankingu. Część zaklęć można sobie wyczekać, albo dostać wraz ze zwiększeniem poziomu, ale oczywiście nie wszystkie, bo gdzież byłby wtedy zysk?

Żadna gra mobilna nie może się obyć bez nachalnych, paskudnych, zniechęcających Gremlinów Mikropłatności. Ktoś to w ogóle kupuje? Ja uciekam jak tylko te potworki wyskoczą z lasu. W temacie dodawania mikropłatności do aplikacji jestem jeszcze kompletnie zielona, więc, poza doskonaleniem warsztatu Unity, będzie to świetne pole do nauki, i prawdziwa wartość dodana projektu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *